Гарантія та Обслуговування: Все, що Вам Потрібно Знати у 2025 Році
Купуючи техніку та електроніку, важливо бути впевненим у якості та підтримці. Ми це розуміємо, тому пропонуємо вам повну інформацію про гарантійне обслуговування та сервіс, щоб ви почувалися спокійно та захищено.
Що Таке Офіційна Гарантія на Товари?
У нашому інтернет-магазині представлені лише сертифіковані товари. Це означає, що на кожен товар розповсюджується офіційна гарантія від виробника. Ми працюємо лише з перевіреними постачальниками, тому ви можете бути впевнені у справжності та якості продукції.
Як Визначити Термін Гарантії?
Термін гарантії на кожен конкретний товар встановлюється виробником. Дізнатися точний термін можна кількома способами:
- Уважно вивчіть гарантійний талон, який додається до товару.
- Знайдіть інформацію на сторінці товару на нашому сайті.
- Зверніться до наших консультантів – ми завжди раді допомогти! Телефонуйте: (093) 062-18-08, (096) 30-30-190, (050) 54-36-524.
- Номер вашого замовлення також є підтвердженням покупки та гарантією.
Обслуговування та ремонт протягом гарантійного терміну проводяться в авторизованих сервісних центрах виробника. Це гарантує, що ремонт буде виконаний кваліфікованими фахівцями з використанням оригінальних запчастин.
Як Відбувається Гарантійний Ремонт? Покрокова Інструкція
Якщо раптом виникла необхідність у гарантійному ремонті, дотримуйтесь цієї простої інструкції:
- Опишіть проблему. Чим докладніше ви опишете несправність (бажано письмово), тим швидше і точніше фахівці зможуть її усунути.
- Підготуйте товар. Переконайтеся, що товар знаходиться у повній комплектації, як при покупці.
- Надайте документи. Вам знадобляться:
- Правильно заповнений гарантійний талон (з датою продажу, вашим ПІБ та підписом). Якщо талона немає, підійде номер замовлення.
- Документ, що підтверджує покупку (товарний чек або видаткова накладна).
- Зверніться до сервісного центру. Список авторизованих сервісних центрів можна знайти на сайті виробника або уточнити у нас.
Обмін та Повернення Товару: Ваші Права у 2025 році
Ми працюємо у повній відповідності до Закону України "Про захист прав споживачів". Це означає, що ви маєте право обміняти або повернути товар протягом встановленого законом терміну, якщо він не підійшов вам з будь-яких причин (за умови збереження товарного вигляду та упаковки).
Докладна інформація про умови обміну та повернення знаходиться у розділі "Обмін та повернення".
Коли Гарантія Не Діє? Важливі Винятки
На жаль, існують ситуації, коли гарантійне обслуговування не надається. Ось основні з них:
- Порушення гарантійних пломб. Якщо пломби пошкоджені або зірвані, це може свідчити про несанкціоноване втручання.
- Механічні пошкодження. Подряпини, вм'ятини, тріщини, що виникли внаслідок необережного поводження, не покриваються гарантією.
- Порушення правил експлуатації. Важливо уважно читати інструкцію та використовувати товар за призначенням.
- Самостійний ремонт. Не намагайтеся ремонтувати товар самостійно – це може призвести до анулювання гарантії.
- Стихійні лиха. Пошкодження, спричинені форс-мажорними обставинами (пожежа, повінь тощо), не є гарантійним випадком.
- Неправильне підключення до електромережі. Стрибки напруги та інші проблеми з електроживленням можуть вивести техніку з ладу.
- Попадання всередину сторонніх предметів, рідин, комах.
Особливості Гарантії на Прогулянкові Коляски та Коляски 2 в 1 і 3 в 1
Гарантійний термін на коляски може змінюватись від 3 до 24 місяців, залежно від політики виробника. Важливо! Гарантія поширюється, перш за все, на металеві елементи рами (зварні шви, профіль).
На що гарантія не поширюється:
- Колеса.
- Ручки.
- Обшивка, блискавки, шви, кнопки.
- Всі пластикові елементи.
- Скрипи коліс або з'єднань пластикових елементів.
- Недостатня м'якість/жорсткість пружин та амортизаторів.
Зверніть увагу:
У разі поломки підмінний транспорт не надається. Терміни ремонту або заміни можуть бути збільшені, якщо запчастини замовляються безпосередньо у виробника.
Залишилися Питання? Ми Поруч!
Якщо у вас залишилися питання, телефонуйте нам! Наші фахівці з радістю проконсультують вас з питань гарантії та сервісного обслуговування: