Гарантія

Гарантія та сервісне обслуговування.

Асортимент нашого інтернет-магазину представлений сертифікованим товаром,
на який надається офіційна гарантія виробника.

Термін гарантії визначається сервісною політикою виробника, згідно з якою ремонт та обслуговування продукції проводиться в авторизованих сервісних центрах. Підтверджує наявність гарантійних зобов'язань гарантійний талон виробника або номер замовлення, що підтверджує покупку.

Для проведення гарантійного ремонту Вам необхідно надати:

  • Формулювання дефекту товару (переважно у письмовій формі)

  • Товар з дефектом;

  • Повну комплектацію товару;

  • Гарантійний талон (правильно і чітко заповнений, з вказанням дати продажу, ПІБ та підпису споживача.)

  • Документ, що підтверджує факт покупки або його копію (товарний чек, розхідна накладна у разі придбання через службу доставки)

 

Обмін та повернення.

Обмін або повернення товару, який був куплений в інтернет-магазині, здійснюється в повному відповідності з "Законом про захист прав споживачів"

Детальніше про порядок повернення або обміну товару в нашому магазині

 

Не гарантійні випадки.

При порушенні гарантійних зобов'язань, сервісне обслуговування та гарантія не надається.

Сервісний центр може відмовити в обслуговуванні у випадку:

  • порушення цілісності гарантійних пломб;

  • наявності механічних або інших пошкоджень, що виникли в результаті умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;

  • порушення правил використання;

  • несанкціонованого розкриття, ремонту чи змін внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій чи схеми товару;
     

Гарантійні зобов'язання не поширюються на:

  • випадкові пошкодження (нанесені клієнтом);

  • пошкодження в результаті стихійного лиха (природних явищ);

  • пошкодження, що виникли в результаті недбалого використання (невиконання температурного режиму, вплив рідини, пилу, механічних пошкоджень, потрапляння всередину корпусу чужорідних предметів);

  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в мережі;

  • пошкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;

  • пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виникли в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів;

  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

 

При будь-яких додаткових питаннях щодо гарантійного обслуговування чи ремонту звертайтеся за номерами:

(093)062-18-08

(096)30-30-190

(050)54-36-524


Гарантія на прогулянкові коляски та коляски 2 в 1 і 3 в 1.
Гарантійні зобов'язання залежать від гарантійної плитки імпортерів і варіюються від 3х до 24х місяців.
Гарантійним випадком вважаються дефекти металевих елементів конструкції рами (зварні шви, профіль)
Всі інші елементи такі як: колеса, ручки, обшивка та блискавки, шви, кнопки та всі пластикові елементи конструкції не підлягають гарантії. Також не потрапляють під гарантію скрипи коліс або місць з'єднання пластикових елементів, недостатня м'якість\жорсткість пружин і амортизаторів.
Також звертаємо увагу, що у випадку поломки запасного транспорту ми його не видаємо, а строки ремонту\заміни можуть бути вище встановлених законодавством, якщо запчастини будуть замовлятися безпосередньо виробником.