Гарантія
Гарантія та сервісне обслуговування.
Асортимент нашого інтернет-магазину представлений сертифікованим товаром,
на який надається офіційна гарантія виробника.
Термін гарантії визначається сервісною політикою виробника, згідно з якою ремонт та обслуговування продукції проводиться в авторизованих сервісних центрах. Підтверджує наявність гарантійних зобов'язань гарантійний талон виробника або номер замовлення, що підтверджує покупку.
Для проведення гарантійного ремонту Вам необхідно надати:
-
Формулювання дефекту товару (переважно у письмовій формі)
-
Товар з дефектом;
-
Повну комплектацію товару;
-
Гарантійний талон (правильно і чітко заповнений, з вказанням дати продажу, ПІБ та підпису споживача.)
-
Документ, що підтверджує факт покупки або його копію (товарний чек, розхідна накладна у разі придбання через службу доставки)
Обмін та повернення.
Обмін або повернення товару, який був куплений в інтернет-магазині, здійснюється в повному відповідності з "Законом про захист прав споживачів"
Детальніше про порядок повернення або обміну товару в нашому магазині
Не гарантійні випадки.
При порушенні гарантійних зобов'язань, сервісне обслуговування та гарантія не надається.
Сервісний центр може відмовити в обслуговуванні у випадку:
-
порушення цілісності гарантійних пломб;
-
наявності механічних або інших пошкоджень, що виникли в результаті умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
-
порушення правил використання;
-
несанкціонованого розкриття, ремонту чи змін внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій чи схеми товару;
Гарантійні зобов'язання не поширюються на:
-
випадкові пошкодження (нанесені клієнтом);
-
пошкодження в результаті стихійного лиха (природних явищ);
-
пошкодження, що виникли в результаті недбалого використання (невиконання температурного режиму, вплив рідини, пилу, механічних пошкоджень, потрапляння всередину корпусу чужорідних предметів);
-
пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в мережі;
-
пошкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
-
пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виникли в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів;
-
пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
При будь-яких додаткових питаннях щодо гарантійного обслуговування чи ремонту звертайтеся за номерами:
(093)062-18-08
Гарантія на прогулянкові коляски та коляски 2 в 1 і 3 в 1.
Гарантійні зобов'язання залежать від гарантійної плитки імпортерів і варіюються від 3х до 24х місяців.
Гарантійним випадком вважаються дефекти металевих елементів конструкції рами (зварні шви, профіль)
Всі інші елементи такі як: колеса, ручки, обшивка та блискавки, шви, кнопки та всі пластикові елементи конструкції не підлягають гарантії. Також не потрапляють під гарантію скрипи коліс або місць з'єднання пластикових елементів, недостатня м'якість\жорсткість пружин і амортизаторів.
Також звертаємо увагу, що у випадку поломки запасного транспорту ми його не видаємо, а строки ремонту\заміни можуть бути вище встановлених законодавством, якщо запчастини будуть замовлятися безпосередньо виробником.