Гарантія та Обслуговування: Все, що Вам Потрібно Знати у 2025 Році

Купуючи техніку та електроніку, важливо бути впевненим у якості та підтримці. Ми це розуміємо, тому пропонуємо вам повну інформацію про гарантійне обслуговування та сервіс, щоб ви почувалися спокійно та захищено.

Що Таке Офіційна Гарантія на Товари?

У нашому інтернет-магазині представлені лише сертифіковані товари. Це означає, що на кожен товар розповсюджується офіційна гарантія від виробника. Ми працюємо лише з перевіреними постачальниками, тому ви можете бути впевнені у справжності та якості продукції.

Як Визначити Термін Гарантії?

Термін гарантії на кожен конкретний товар встановлюється виробником. Дізнатися точний термін можна кількома способами:

  • Уважно вивчіть гарантійний талон, який додається до товару.
  • Знайдіть інформацію на сторінці товару на нашому сайті.
  • Зверніться до наших консультантів – ми завжди раді допомогти! Телефонуйте: (093) 062-18-08, (096) 30-30-190, (050) 54-36-524.
  • Номер вашого замовлення також є підтвердженням покупки та гарантією.

Обслуговування та ремонт протягом гарантійного терміну проводяться в авторизованих сервісних центрах виробника. Це гарантує, що ремонт буде виконаний кваліфікованими фахівцями з використанням оригінальних запчастин.

Як Відбувається Гарантійний Ремонт? Покрокова Інструкція

Якщо раптом виникла необхідність у гарантійному ремонті, дотримуйтесь цієї простої інструкції:

  1. Опишіть проблему. Чим докладніше ви опишете несправність (бажано письмово), тим швидше і точніше фахівці зможуть її усунути.
  2. Підготуйте товар. Переконайтеся, що товар знаходиться у повній комплектації, як при покупці.
  3. Надайте документи. Вам знадобляться:
    • Правильно заповнений гарантійний талон (з датою продажу, вашим ПІБ та підписом). Якщо талона немає, підійде номер замовлення.
    • Документ, що підтверджує покупку (товарний чек або видаткова накладна).
  4. Зверніться до сервісного центру. Список авторизованих сервісних центрів можна знайти на сайті виробника або уточнити у нас.

Обмін та Повернення Товару: Ваші Права у 2025 році

Ми працюємо у повній відповідності до Закону України "Про захист прав споживачів". Це означає, що ви маєте право обміняти або повернути товар протягом встановленого законом терміну, якщо він не підійшов вам з будь-яких причин (за умови збереження товарного вигляду та упаковки).

Докладна інформація про умови обміну та повернення знаходиться у розділі "Обмін та повернення".

Коли Гарантія Не Діє? Важливі Винятки

На жаль, існують ситуації, коли гарантійне обслуговування не надається. Ось основні з них:

  • Порушення гарантійних пломб. Якщо пломби пошкоджені або зірвані, це може свідчити про несанкціоноване втручання.
  • Механічні пошкодження. Подряпини, вм'ятини, тріщини, що виникли внаслідок необережного поводження, не покриваються гарантією.
  • Порушення правил експлуатації. Важливо уважно читати інструкцію та використовувати товар за призначенням.
  • Самостійний ремонт. Не намагайтеся ремонтувати товар самостійно – це може призвести до анулювання гарантії.
  • Стихійні лиха. Пошкодження, спричинені форс-мажорними обставинами (пожежа, повінь тощо), не є гарантійним випадком.
  • Неправильне підключення до електромережі. Стрибки напруги та інші проблеми з електроживленням можуть вивести техніку з ладу.
  • Попадання всередину сторонніх предметів, рідин, комах.

Особливості Гарантії на Прогулянкові Коляски та Коляски 2 в 1 і 3 в 1

Гарантійний термін на коляски може змінюватись від 3 до 24 місяців, залежно від політики виробника. Важливо! Гарантія поширюється, перш за все, на металеві елементи рами (зварні шви, профіль).

На що гарантія не поширюється:

  • Колеса.
  • Ручки.
  • Обшивка, блискавки, шви, кнопки.
  • Всі пластикові елементи.
  • Скрипи коліс або з'єднань пластикових елементів.
  • Недостатня м'якість/жорсткість пружин та амортизаторів.

Зверніть увагу:

У разі поломки підмінний транспорт не надається. Терміни ремонту або заміни можуть бути збільшені, якщо запчастини замовляються безпосередньо у виробника.

Залишилися Питання? Ми Поруч!

Якщо у вас залишилися питання, телефонуйте нам! Наші фахівці з радістю проконсультують вас з питань гарантії та сервісного обслуговування: